Wycieczka Członków Koła PZN Kędzierzyn-Koźle do Brennej

W poszukiwaniu zimy Członkowie naszego Koła wybrali się do Brennej na dwudniową wycieczkę. Wyjechaliśmy w sobotę 25 stycznia rano. Najpierw odwiedziliśmy “Chlebową chatę” – skansen. Oprócz zwiedzenia skansenu, była degustacja wypiekanego tam chleba razowego według starej receptury, w prawdziwym piecu chlebowym. Można także było spróbować masła, smalcu ze skwarkami, miodu i kawy zbożowej. Potem udaliśmy się do Ośrodka Regor, gdzie nocowaliśmy. Po zakwaterowaniu, zjedliśmy obiad i korzystając z pięknej słonecznej pogody poszliśmy na spacer.  Potem mogliśmy korzystać z basenu, groty solnej i siłowni. Wieczorem zamiast kolacji mieliśmy grilla. Następnie udaliśmy się na spotkanie integracyjne do świetlicy. W niedzielę po śniadaniu także korzystaliśmy z basenu, groty solnej, siłowni, a przede wszystkim ze spaceru. Po obiedzie wróciliśmy do domu. Zimy wprawdzie nie znaleźliśmy, bo tylko trochę śniegu leżało na stokach gór, ale zmieniliśmy klimat.