Kędzierzyn-Koźle

Elżbieta Bator – członek

AKTUALNOŚCI

Plan pracy na 2023 - Koło PZN Kędzierzyn Koźle

PLAN PRACY KOŁA PZN KĘDZIERZYN-KOŹLE NA ROK 2023 STYCZEŃ - Przyjmowanie składek członkowskich Wyjście do kina LUTY - Pozyskiwanie odpisów z 1,5% z podatku Impreza integracyjna - Ostatki (18.02) MARZEC - Dzień kobiet (08.03) KWIECIEŃ - S...

Spotkanie Wielkanocne Członków Koła PZN Kędzierzyn-Koźle

W ostatni dzień oktawy Świąt Wielkanocnych Zarząd Koła zorganizował spotkanie okolicznościowe dla Członków i ich opiekunów, które odbyło się w niedzielę 24 kwietnia w restauracji Athena. Impreza zaczęła się od przywitani przybyłych uc...

Ostatki w Kole PZN Kędzierzyn-Koźle

Ostatnia sobota lutego, to również ostatnie dni karnawału, czas hucznych zabaw przed nadchodzącym postem. Mimo panującej od dwóch lat pandemii i w obliczu rozpoczętej wojny na Ukrainie, Zarząd Koła zaprosił członków na spotkanie integracyjn...

Członkowie Kołą PZN Kędzierzyn-Koźle na sztuce teatralnej "Ławeczka"

Miejski Ośrodek Kultury z okazji „Walentynek” zaprosił mieszkańców Kędzierzyna-Koźla na spektakl teatralny pt. „Ławeczka” - 14 lutego. Oczywiście skorzystaliśmy z okazji, bo z powodu pandemii dawno nie byliśmy w teatrze. Autor sztuki ...

Członkowie Koła PZN Kędzierzyn-Koźle na filmie pt. „8 rzeczy, których nie wiecie o facetach”

Początek roku w kinach to „wysyp” polskich filmów. Minęło kilkanaście dni, a my 10 lutego, znowu wybraliśmy się do kina Chemik na komedię romantyczną pt. „8 rzeczy, których nie wiecie o facetach”, w reżyserii Sylwestra Jakimowa. To k...

Członkowie Koła PZN Kędzierzyn-Koźle na filmie "Gierek"

Minęło kilkanaście dni, a my 25 stycznia znów wybraliśmy się do kina Chemik na film pt. "Gierek" w reżyserii Michała Węgrzyna. To wyświetlana reklama filmu zachęciła nas, by zobaczyć biografię I sekretarza KC PZPR, którego większość z...

Plan pracy Koła PZN Kędzierzyn-Koźle na 2022 r.

PLANOWANE IMPREZY NA ROK  2022  Styczeń   -  Spotkanie Zarządu Koła,                     przygotowanie planu pracy na 2022 rok,                     przyjmowanie składek członkowskich,    ...

Członkowie Koła PZN Kędzierzyn-Koźle na filmie pt. „Koniec świata, czyli kogel mogel 4”

Z rocznym opóźnieniem z powodu panującej pandemii, na ekrany kin weszła czwarta część kultowej komedii obyczajowej pt. "Kogel Mogel". Premiera odbyła się 7 stycznia, a my nie mogliśmy odpuścić okazji do śmiechu i wybraliśmy się do kina C...

Karnety na seanse do groty solnej dla Członków Koła PZN Kędzierzyn-Koźle

Drugi rok zmagamy się z panującą pandemią. Staramy się dbać o swoje zdrowie. Robimy wszystko by poprawić jego kondycję. Na prośbę naszych członków Zarząd Koła podjął postanowienie o dofinansowaniu do zakupu karnetów na seanse do groty ...

Międzynarodowy Dzień Białej Laski w Kole PZN Kędzierzyn-Koźle

Międzynarodowy Dzień Białej Laski przypada na 15 października. Każdego roku członkowie naszego Koła spotykali się, by wspólnie obchodzić tą uroczystość. Wyjątkiem był 2020 rok, kiedy to przez panującą pandemię nie mogliśmy świętowa...

Członkowie Koła PZN Kędzierzyn-Koźle na filmie „Wyszyński - zemsta czy przebaczenie”

Drugi raz w tym roku członkowie naszego Koła wybrali się na film – 22 września do kina Twierdza. Był to dramat biograficzny pt. „Wyszyński - zemsta czy przebaczenie” w reżyserii Tadeusza Syki. W głównej roli Ksawery Szlenkier, a Małgorz...

Piknik Członków Koła PZN Kędzierzyn-Koźle

Ostatni dzień wakacji wykorzystaliśmy na spotkanie integracyjne w gospodarstwie agroturystycznym Stary Młyn – 31 sierpnia 2021 roku. Miało być miło, ciepło, ale pogoda spłatała nam figla – było zimno i deszcz padał cały dzień. Przyjec...

Wycieczka Członków Koła PZN Kędzierzyn-Koźle do Krakowa i Sandomierza

Członkowie Koła wybrali się po raz drugi na 7-dniową wycieczkę w dniach 16-22.08.2021 do Krakowa i Sandomierza. Pierwszego dnia wyjechaliśmy rano do Krakowa, tam z przewodnikiem zwiedzaliśmy Trakt  Królewski, Rynek. Po południu z Krakowa udal...

Wycieczka Członków Koła PZN Kędzierzyn-Koźle do Poznania i okolic

W dniach 13-19.07.2021 członkowie naszego Koła wybrali się na 7-dniową wycieczkę do Poznania i okolic. Do Poznania przyjechaliśmy pociągiem. Na dworcu kolejowym czekała na nas przewodniczka i od razu zaczęło się zwiedzanie Muzeum Sztuk Uży...

Członkowie Koła PZN Kędzierzyn-Koźle na filmie "W jak morderstwo"

Po wielu miesiącach wybraliśmy się do kina Helios we wtorek 22 czerwca 2021 roku, ponieważ 18 czerwca na ekrany kin weszła nowa polska produkcja pt. „W jak  morderstwo” w reżyserii Piotra Mularuka. Gatunek filmu to 2 w 1 – i komedia i krym...

Dzień Kobiet w Kole PZN Kędzierzyn-Koźle

W tym roku Międzynarodowy Dzień Kobiet wpasował się idealnie, bo był w poniedziałek, a nasze Koło jest akurat czynne w ten dzień. Męska część Zarządu mogła składać życzenia paniom, które odwiedziły siedzibę Koła. Była kawa, cias...

Plan pracy Koła PZN Kędzierzyn-Koźle na 2021 r.

Plan pracy na 2021 r.   Styczeń  -  Spotkanie Zarządu Koła, przygotowanie                      planu pracy na 2021 rok, wznowienie                      działalności świetlicy Luty   ...

Członkowie Koła PZN Kędzierzyn-Koźle na filmie „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”

Po długiej przerwie, spowodowanej koronawirusem, wreszcie otwarto kina, teatry i powoli wróciło życie kulturalne. Zdecydowaliśmy się na wyjście do kina. Ostatni film na którym byliśmy  „Boże Ciało” , to był luty 2020 roku. Teraz wyb...

Tak się dziwnie składa, że szukamy atrakcji turystycznych daleko od domu: wyjeżdżamy to w góry, to nad morze czy jeziora, a nie znamy własnego województwa. Staramy się chociaż raz w roku poznać jedno miasto z naszego regionu. Tym razem wybra...

Wycieczka do Jeleniej Góry i okolic

Z okazji Członkowie naszego Koła co roku wyjeżdżają na siedmiodniową wycieczkę. Tym razem wycieczka stała pod znakiem zapytania z powodu panującej epidemii. Część osób wycofała się z obawy o swoje zdrowie. Dla pozostałych, chętnych na...