Wycieczka Członków Koła PZN Kędzierzyn-Koźle do Kudowy Zdrój

W dniach od 01 do  07 września 2016 r. nasi Członkowie wybrali się na wycieczkę turystyczno-kulturalną do Kudowy Zdrój i okolic. Mieszkaliśmy w Willi Alfa, położonej na ul. Słonecznej, w idealnym miejscu, bo 5 minut od Parku Zdrojowego. Na tej samej ulicy  znajdował się Kościół i ośrodek zdrowia. Wyżywienie śniadanie i kolacja – stół szwedzki, a obiad serwowany w porcjach. Do dyspozycji gości był całą dobę czynny aneks kuchenny: kawa, herbata, a także chleb i domowy smalec. Byliśmy w wielu muzeach i skansenach, mieliśmy też szczęście do fantastycznych przewodników, którzy z pasją opowiadali nam o tej okolicy. Korzystaliśmy z Aqua Parku i jaskini solno-jodowej, ale najwięcej biegaliśmy do Parku Zdrojowego, gdzie korzystaliśmy ze źródeł wód mineralnych. Park jest piękny, w nocy jest fantastycznie oświetlony. Spacerując po ukwieconych alejkach można było odwiedzić naszych południowych sąsiadów. Mieliśmy piękną pogodę z wyjątkiem jednego dnia i akurat wtedy zwiedzaliśmy Twierdzę Kłodzką. Stwierdziliśmy, że Kudowa i okolice to piękne tereny i za mało mieliśmy czasu, by wszystko zwiedzić. Z chęcią byśmy ten swój pobyt tam przedłużyli.