Sprawozdanie z 8-dniowego wyjazdu do Sarbinowa Członków Koła PZN Opole Powiat

Dnia 22.09.2016 r. o godz.10.00 grupa 51 osób spotkała się na dworcu celem udania się w podróż do Koszalina, gdzie byliśmy o godz. 19.00. Tam czekał na nas autokar, który zawiózł nas do ośrodka wczasowo-rehabilitacyjnego Promyczek w Sarbinowie. Po rozlokowaniu się grupa udała się nad morze. Codziennie uczestnicy korzystali z trzech zabiegów rehabilitacyjnych. W sobotę udaliśmy się autokarem do Kołobrzegu, gdzie zwiedziliśmy katedrę, ratusz, port spacerowaliśmy po molo. W niedzielę wieczorem braliśmy udział w wieczorku zapoznawczym. We wtorek przy ognisku i muzyce biesiadowaliśmy z pieczeniem kiełbasek. Niektórzy uczestniczyli w wycieczkach do Chłopów, na górę Chełmską, do Koszalina i Gąsek. Korzystaliśmy również z basenu rekreacyjnego znajdującego się w sąsiednim ośrodku. Pogoda codziennie dopisywała, więc wszyscy spacerowali po pięknej promenadzie lub zażywali kąpieli słonecznej wylegując się na piasku. Odważniejsi moczyli nogi w niezwykle lodowatej wodzie (zabieg krioterapii). Podczas pobytu zjedliśmy ogromne ilości lodów i ryb. Zrelaksowani i wypoczęci wróciliśmy 30.09.2016 do domów. Najpierw autokarem do Kołobrzegu a następnie pociągiem do Opola.