Wycieczka Członków Koła PZN Kędzierzyn-Koźle do Krakowa i Sandomierza

Członkowie Koła wybrali się po raz drugi na 7-dniową wycieczkę w dniach 16-22.08.2021 do Krakowa i Sandomierza. Pierwszego dnia wyjechaliśmy rano do Krakowa, tam z przewodnikiem zwiedzaliśmy Trakt  Królewski, Rynek. Po południu z Krakowa udaliśmy się do Sandomierz, gdzie mieliśmy zakwaterowanie w Bursie Szkolnej. Drugi dzień to zwiedzanie z przewodnikiem Rynku, Muzeum Diecezjalnego w Domu Długosza, Zbrojowni, Muzeum Okręgowego w Zamku Królewskim, wchodziliśmy też na taras widokowy na Bramie Opatowskiej. Trzeci dzień to wyjazd do Kazimierza Dolnego z przewodnikiem zwiedzaliśmy Rynek, spacerowaliśmy starymi uliczkami poznając historię miasta, przeszliśmy Wąwóz Korzeniowy, byliśmy na Górze Trzech Krzyży.  Czwarty dzień ciąg dalszy zwiedzania z przewodnikiem Sandomierza – Katedra, Kościoły: Św. Jakuba, Św. Józefa, Podziemna Trasa Turystyczna. Piąty dzień wyjazd do Łańcuta, zwiedzanie pałacu powozowni, parku. Szósty dzień wizyta w Winnicy Sandomierskiej, rejs statkiem po Wiśle. Ostatni dzień rano wyjazd do Krakowa, zwiedzanie z przewodnikiem dzielnicy żydowskie Kazimierz – Synagoga Remuh, Kościół na Skałce z Panteonem, obiad i powrót do Kędzierzyna-Koźla.